חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
בריאות

הכלים שיגנו על המרחב האישי הפיזי והרגשי שלך

מערכת שורש  ט טבת, תשפד  21/12/2023

מהם הכלים שיגנו על המרחב האישי, הפיזי והרגשי שלכם, איך תוכלו לשמור על בטיחותכם ומה עוד עליכם לדעת

תגיות:

בעולם המודרני שבו אנו חיים, כל אחד צריך להגן על עצמו ולוודא כי הוא בטוח שכן, תחושת ביטחון כללית היא חלק בלתי נפרד מחיים רגועים ושלווים, להם כל אחד ראוי. אמנם, על מנת לעשות זאת, עליכם לדעת אילו כלים עליכם לרכוש וכיצד להתנהג נכון על מנת להגיע לאותה מטרה רצויה. אז מהם הכלים שיגנו על המרחב האישי, הפיזי והרגשי שלכם, איך תוכלו לשמור על בטיחותכם ומה עוד עליכם לדעת באשר לנושא זה? ובכן, בכתבה זו, צוות המומחים שלנו יסביר לכם כל מה שצריך לדעת על אותם כלים וכל הסובב סביב נושא זה.

דאגה למרחב הפיזי - בדיקת ציוד כיבוי אש
הקדמה הביאה איתה שימוש כמעט יומיומי בבערה שכן, כמעט כל דבר שאנו משתמשים בו היום צורך חשמל, ואילו חשמל הוא בערה קטנה. בעוד כי הבשורה הזו הביאה איתה שדרוג משמעותי למדי כאשר מדובר על נוחות החיים שלנו, חשוב מאוד לציין כי הדבר מביא איתו גם לא מעט סכנות שכן, בכל רגע נתון עלולה לפרוץ שריפה שיכולה לסכן אתכם ואת כל הסובבים לכם. אז מהו הפתרון ואיך תוכלו להיות בטוחים כי אתם ערוכים למקרים שכאלו? ובכן, בדיוק לשם כך קיימת בדיקת ציוד כיבוי אש.

למה מדובר על בדיקה חשובה?
חשוב מאוד לציין כי בדיקת ציוד כיבוי אש זו בדיקה חשובה מאוד אשר דורשת תשומת לב לפרטים ודיוק מירבי. למעשה, משימה זו חיונית עבור הבטיחות שלכם ושל הסובבים, לא רק על מנת להיות בטוחים כי אתם ערוכים לעמוד בפני סכנות אש שונות למיניהן, אלא גם על מנת לוודא כי לא נשקפת כל סכנה לסביבה מהשימוש בציוד עצמו שכן, ציוד פגום לעיתים עשוי לעשות יותר נזק מתועלת. כך לדוגמא, מטף פגום עלול לגרום לאדם להיפצע.

דאגה למרחב האישי והרגשי - תביעת דיבה ולשון הרע
במקרים בהם אתם סבורים כי פגעו בכם ובכבודכם, ייתכן כי תוכלו להגיש תביעת דיבה ולשון הרע. אז מהי בעצם תביעה זו? ובכן, הוצאת דיבה או לשון הרע בעצם מבטאת באופן כללי פגיעה בשמו הטוב של אדם או של גו, מסוים כמו עסק, ארגון, חברה, תאגיד ועמותה. במסגרת הדין הישראלי, אין הבחנה חד משמעית בין הוצאת דיבה להוצאת לשון הרע שכן, בשני המקרים מדובר על תביעה אותה מגישים מאחר והנזק שעלול להיגרם מהפגיעה בשמו הטוב של אדם או גוף מסוים הוא לא פחות מעצום. בדרך כלל, לשון הרע גורמת לצד השני תחושות של סבל, צער, בושת פנים והיא מביאה איתה עוגמת נפש רבה, כך שמן הראוי שהצד שחווה פגיעה שכזו יגיש תביעה על מנת שיקבל את הפיצויים שמגיעים לו. אמנם, חשוב מאוד לציין כי לא רק פרסומים בגנותו של אדם נחשבים ללשון הרע, אלא גם הגשת תלונות שווא לרשויות, כאשר המטרה העיקרית מאחורי הגשת תלונות שכאלו גם היא לפגוע בשמו הטוב של האדם. כלל, בכל מקרה בו אתם סבורים כי התבצעה נגדכם פגיעה של לשון הרע שהשפילה אתכם, בין אם מדובר על השפלה בעיני הציבור ובין אם מדובר על השפלה בפני יחידים - ייתכן כי תוכלו להגיש תביעת דיבה ולשון הרע.

בשורה התחתונה
העולם שבו אנו חיים הוא עולם פגיע, בו כל אחד צריך לשמור על עצמו ולדאוג לבטיחותו. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם בכתבה זו את הכלים שיגנו על המרחב האישי, הפיזי, והרגשי שלכם.

freepik
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
הפקה של הצעת נישואין עם גל ונעמה השכרת יאכטותמערכת שורשהנה כמה רעיונות להפקות של הצעת נישואין על יאכטה עם גל ונעמה השכרת יאכטות...
לייבא תרופות מחו"ל זה כבר לא סיפור - כך תעשו זאת בקלותמערכת שורשבהליך ייבוא תרופות חשוב לפנות ל"בית מקרחת מקוון" שיש לו ניסיון עשיר בתחום זה. בית המרקחת יוכל לאתר את התרופה המבוקשת בחו"ל במחיר הטוב ביותר וידאג להביאה עם משלוח מיוחד ישירות לבית הלקוח
3 דברים שכדאי לדעת על חוק חדלות פירעון החדש בישראלמערכת שורשחוק חדלות פירעון החדש נכנס לתוקף בשנת 2019. מטרתו של החוק הוא לאפשר הליכים מהירים יותר של השבת חובות לנושים ויציאה לדרך כלכלית חדשה
שם השולח
תוכן ההודעה